Zwycięzcy

Zwycięzcy konkursu Złota Słuchawka 2021

 

Najlepszy zespół konsultantów contact center

wygrana: Zespół Obsługi Produktów Hipotecznych 5. Bank Millennium

wyróżnienie: PZU, Zespół Organizacji Pomocy Home&Elektronika CZK9

Najlepszy zespół wspierający contact center

wygrana: Zespół Rekrutacji i Szkoleń. PZU

Najlepszy zespół wspierający obszar doskonalenia jakości contact center

wygrana: Wydział Jakości Departamentu Bankowości Bezpośredniej. Bank Millennium

Najlepszy Team Menedżer contact center

wygrana: Justyna Witkowska. Bank Millennium

wyróżnienie: Patryk Przywoźny. Bank Millennium

Technologia wspierająca działalność cc

wygrana: AI MML. Orange Polska

wyróżnienie: Wsparcie Transformacji Cyfrowej Banku Millennium poprzez Wdrożenie platformy Omnichannel Genesys

Wewnętrzne doskonalenie organizacji cc

wygrana: MediaPortal – centrum dowodzenia zasobami Contact Center. Mediasystem

wyróżnienie: Zwinne Contact Center. mBank

Doskonała komunikacja z klientami

wygrana: EasyBanKing – czyli łatwe bankowanie. Bank Millennium

wyróżnienie: Close The Loop. Innogy Polska

Razem – projekty z wykorzystaniem outsourcing cc

wygrana: Customer experience dla Circle K. Voice CC

Najlepszy program wspierający wizerunek pracy w cc

wygrana: Pasujesz do nas! mBank

wyróżnienie: Zdrowe Podejście. PZU

Zarządzanie kryzysem i zmianą w contact center w czasie pandemii Covid-19

wygrana: Zarządzanie zmianą w czasie pandemii w Centrum Zdalnej Obsługi Klienta w PZU

wyróżnienie: BEST WOBEC COVID-19


Zwycięzcy konkursu Złota Słuchawka 2020

Kategoria Najlepszy Zespół konsultantów Contact Center

Złota Słuchawka: Zespół Nowoczesnych Kanałów Komunikacji, Pekao Direct

Wyróżnienie: Zespół Statusu Szkody i Świadczenia Centrum Zdalnej Obsługi Klienta, PZU

Wyróżnienie: „Jestem z papieru” Zespół Telesprzedaży Publikacji Papierowych, Wolters Kluwer Polska

Kategoria Najlepszy Zespół wspierający Contact Center

Złota Słuchawka: Zespół Szkoleń i Rozwoju II, Alior Bank

Wyróżnienie: Departament Zarządzania Doświadczeniem Pracowników, Pekao Direct

 

Kategoria Najlepszy Team Leader

Złota Słuchawka: Jerzy Szajnar, Orange Polska

Wyróżnienie: Ireneusz Furmański, Wolters Kluwer Polska

Kategoria Wewnętrzne doskonalenie organizacji cc

Złota Słuchawka: Brak

Wyróżnienie: #Śniadanie Mistrzów, Bank Millennium

Kategoria Doskonała komunikacja z klientami

Złota Słuchawka: Innogy, za projekt Strefa Silver Innogy

Wyróżnienie: Bank Millennium, za projekt Crisis Team

Kategoria Razem – projekty z wykorzystaniem outsourcing cc

Złota Słuchawka: Voice Contact Center, za projekt ECE „eTOR electronic TURNOVER Reporting”

Nagroda specjalna Najlepszy PraCCodawca

Nagroda główna: Pekao Direct

Nagroda specjalna Technologia doskonaląca działalność contact center

Nagroda główna: Orange Polska, za projekt Max-IVR i droga do Doradzców Organizacja pracy Call Center

Wyróżnienie: Pragmatists, za projekt Talkie.ai

 

Nagroda specjalna Contact center w marketingu zintegrowanym

Nagroda główna: Voice Contact Center, za projekt Biuro Obsługi Klienta Volvo


Zwycięzcy konkursu Złota Słuchawka 2018

Kategoria Razem – projekty z wykorzystaniem outsourcing cc

Nagroda główna: Voice Contact Center za projekt “Strefa Beauty w VCC”

Wyróżnienie: Delta Contact za projekt „Delta Contact + hapipożyczki = hapizadowolony klient”

Kategoria Doskonała komunikacja z klientami

Nagroda główna: PZU za projekt „Preobsługa szkód”

Wyróżnienie: mBank za projekt „Rozmawiaj z klientem, jak z dobrym znajomym”

Kategoria Wewnętrzne doskonalenie organizacji cc

Nagroda główna: Euro Bank za projekt „Telematrix”

Wyróżnienie: Bank Millennium za projekt „Jesteś MILLE widziany :)”

Kategoria Najlepszy Zespół Contact Center

Nagroda główna: Zespół Assistance, PZU

Wyróżnienia: Zespół Social Media mBanku, mBank

Kategoria Najlepszy Manager Contact Center

Nagroda główna: Anna Łabęta, Euro Bank

Nagroda specjalna

Simio Polska


Zwycięzcy konkursu Złota Słuchawka 2016

Kategoria: Kampanie marketingowe

Zwycięstwo: MissingLink i player.pl  za projekt Social Media Command Center podstawą budowania unique users experience

Wyróżnienie: Voice Contact Center za  projekt Centrum Kompleksowej Obsługi Pacjenta Affidea

Kategoria: Wewnętrzne projekty optymalizujące

Zwycięstwo: K2 Dystrybucje za projekt Plecak Telemarketera – czyli system punktowy jako narzędzie do doskonałego działania CC

Wyróżnienie: ING Bank Śląski za projekt Podpisywanie umówi hipotecznych w kanale video

Kategoria:  Współpraca usługowego CC z klientem zlecającym

Wyróżnienie: Bancom za projekt Ludzka twarz telerejestracji


Zwycięzcy konkursu Złota Słuchawka 2015

Zwycięstwo: PZU za projekt Laboratorium innowacyjnej obsługi klienta

Wyróżnienie: Orange Customer Service za projekt Winning Team


Zwycięzcy konkursu Złota Słuchawka 2014

Zwycięstwo: PZU za projekt Wielokanałowość i kompleksowość obsługi Klienta przez contact center w procesie likwidacji szkody

Wyróżnienie: BEST za projekt Zielona Aleja 


Zwycięzcy konkursu Złota Słuchawka 2013

Wyróżnienie: PZU za projekt Centrum Alarmowe


Zwycięzcy konkursu Złota Słuchawka 2012

Zwycięstwo: Databroker za projekt Customer in Mind

Wyróżnienie: PZU za projekt Centrum Wynajmu Pojazdów