Kategoria Najlepszy Zespół konsultantów Contact Center
Złota Słuchawka: Zespół Nowoczesnych Kanałów Komunikacji, Pekao Direct
Wyróżnienie: Zespół Statusu Szkody i Świadczenia Centrum Zdalnej Obsługi Klienta, PZU
Wyróżnienie: "Jestem z papieru" Zespół Telesprzedaży Publikacji Papierowych, Wolters Kluwer Polska
Kategoria Najlepszy Zespół wspierający Contact Center
Złota Słuchawka: Zespół Szkoleń i Rozwoju II, Alior Bank
Wyróżnienie: Departament Zarządzania Doświadczeniem Pracowników, Pekao Direct
Kategoria Najlepszy Team Leader
Złota Słuchawka: Jerzy Szajnar, Orange Polska
Wyróżnienie: Ireneusz Furmański, Wolters Kluwer Polska
Kategoria Wewnętrzne doskonalenie organizacji cc
Złota Słuchawka: Brak
Wyróżnienie: #Śniadanie Mistrzów, Bank Millennium
Kategoria Doskonała komunikacja z klientami
Złota Słuchawka: Innogy, za projekt Strefa Silver Innogy
Wyróżnienie: Bank Millennium, za projekt Crisis Team
Kategoria Razem – projekty z wykorzystaniem outsourcing cc
Złota Słuchawka: Voice Contact Center, za projekt ECE "eTOR electronic TURNOVER Reporting"
Nagroda specjalna Najlepszy PraCCodawca
Nagroda główna: Pekao Direct
Nagroda specjalna Technologia doskonaląca działalność contact center
Nagroda główna: Orange Polska, za projekt Max-IVR i droga do Doradzców Organizacja pracy Call Center
Wyróżnienie: Pragmatists, za projekt Talkie.ai
Nagroda specjalna Contact center w marketingu zintegrowanym
Nagroda główna: Voice Contact Center, za projekt Biuro Obsługi Klienta Volvo