Zwycięzcy w konkursie Złota Słuchawka 2020

 

Kategoria Najlepszy Zespół konsultantów Contact Center

Złota SłuchawkaZespół Nowoczesnych Kanałów Komunikacji, Pekao Direct

Wyróżnienie: Zespół Statusu Szkody i Świadczenia Centrum Zdalnej Obsługi Klienta, PZU

Wyróżnienie: "Jestem z papieru" Zespół Telesprzedaży Publikacji Papierowych, Wolters Kluwer Polska

 

Kategoria Najlepszy Zespół wspierający Contact Center

Złota SłuchawkaZespół Szkoleń i Rozwoju II, Alior Bank

Wyróżnienie: Departament Zarządzania Doświadczeniem Pracowników, Pekao Direct

 

Kategoria Najlepszy Team Leader

Złota SłuchawkaJerzy Szajnar, Orange Polska

Wyróżnienie: Ireneusz Furmański, Wolters Kluwer Polska

 

Kategoria Wewnętrzne doskonalenie organizacji cc

Złota Słuchawka: Brak

Wyróżnienie: #Śniadanie Mistrzów, Bank Millennium

 

Kategoria Doskonała komunikacja z klientami

Złota Słuchawka: Innogyza projekt Strefa Silver Innogy

Wyróżnienie: Bank Millennium, za projekt Crisis Team

 

Kategoria Razem – projekty z wykorzystaniem outsourcing cc

Złota Słuchawka: Voice Contact Center, za projekt ECE "eTOR electronic TURNOVER Reporting"

 

Nagroda specjalna Najlepszy PraCCodawca

Nagroda głównaPekao Direct

 

Nagroda specjalna Technologia doskonaląca działalność contact center

Nagroda głównaOrange Polska, za projekt Max-IVR i droga do Doradzców Organizacja pracy Call Center

Wyróżnienie: Pragmatists, za projekt Talkie.ai

 

Nagroda specjalna Contact center w marketingu zintegrowanym

Nagroda główna: Voice Contact Center, za projekt Biuro Obsługi Klienta Volvo