Na uroczystej Gali, która odbyła się 16 czerwca w restauracji Villa Foksal w Warszawie, zostały ogłoszone wyniki konkursów Telemarketer Roku 2016 i Złota Słuchawka 2016.
Przedstawiamy lauretów konkursu Złota Słuchawka 2016 w poszczególnych kategoriach:
Kampanie marketingowe:
MissingLink i player.pl za projekt Social Media Command Center podstawą budowania unique users experience – zwycięstwo
Voice Contact Center za projekt Centrum Kompleksowej Obsługi Pacjenta Affidea – wyróżnienie
Wewnętrzne projekty optymalizujące:
K2 Dystrybucje za projekt Plecak Telemarketera – czyli system punktowy jako narzędzie do doskonałego działania CC – zwycięstwo
ING Bank Śląski za projekt Podpisywanie umówi hipotecznych w kanale video – wyróżnienie
Współpraca usługowego CC z klientem zlecającym:
Bancom za projekt Ludzka twarz telerejestracji – wyróżnienie
Najlepsze projekty wybierało 8-osobowe Jury, które było Radą Programową konkursu Telemarketer Roku.
W tym roku, na Gali, po raz pierwszy odbył się panel merytoryczny. Były to unikalne, merytoryczne wystąpienia na temat branży call i contact center. Prelekcje dotyczyły nieopublikowanych dotąd raportów o wizerunku telemarketingu i branży w mediach, postaw i opinii pracowników call i contact center czy badania atrakcyjności Polski, jako miejsca lokowania firm z tej branży. Ponadto odbyła się prezentacja szczegółów pomysłu wprowadzenia zawodu telemarketera do techników. Gala konkursu Telemarktera Roku to jedyne takie spotkanie branży call i contact center, na którym w nieformalnej atmosferze można spotkać liderów rynku i wymienić się doświadczeniami. Po uroczystej ceremonii wręczenia nagród Telemarketer Roku 2016 i Złota Słuchawka 2016 przyszedł czas na zabawę. Akurat tego dnia odbywał się mecz Polska – Niemcy w ramach Euro 2016, dlatego organizatorzy, dzięki uprzejmości Polsatu, zorganizowli strefę kibiców.