Zwycięzcy 2021

Po raz trzynasty rozstrzygnięto konkursy Telemarketer Roku i Złota Słuchawka, wyróżniając najlepszych w polskiej branży Contact Center. Gala wręczenia nagród odbyła się 17 czerwca. Organizatorem wydarzenia jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

 

Zwycięzcy konkursu Złota Słuchawka 2021

Najlepszy zespół konsultantów contact center

wygrana: Zespół Obsługi Produktów Hipotecznych 5. Bank Millennium

wyróżnienie: PZU, Zespół Organizacji Pomocy Home&Elektronika CZK9

 

Najlepszy zespół wspierający contact center

wygrana: Zespół Rekrutacji i Szkoleń. PZU

 

Najlepszy zespół wspierający obszar doskonalenia jakości contact center

wygrana: Wydział Jakości Departamentu Bankowości Bezpośredniej. Bank Millennium

 

Najlepszy Team Menedżer contact center

wygrana: Justyna Witkowska. Bank Millennium

wyróżnienie: Patryk Przywoźny. Bank Millennium

 

Technologia wspierająca działalność cc

wygrana: AI MML. Orange Polska

wyróżnienie: Wsparcie Transformacji Cyfrowej Banku Millennium poprzez Wdrożenie platformy Omnichannel Genesys

 

Wewnętrzne doskonalenie organizacji cc

wygrana: MediaPortal – centrum dowodzenia zasobami Contact Center. Mediasystem

wyróżnienie: Zwinne Contact Center. mBank

 

Doskonała komunikacja z klientami

wygrana: EasyBanKing – czyli łatwe bankowanie. Bank Millennium

wyróżnienie: Close The Loop. Innogy Polska

 

Razem – projekty z wykorzystaniem outsourcing cc

wygrana: Customer experience dla Circle K. Voice CC

 

Najlepszy program wspierający wizerunek pracy w cc

wygrana: Pasujesz do nas! mBank

wyróżnienie: Zdrowe Podejście. PZU

 

Zarządzanie kryzysem i zmianą w contact center w czasie pandemii Covid-19

wygrana: Zarządzanie zmianą w czasie pandemii w Centrum Zdalnej Obsługi Klienta w PZU

wyróżnienie: BEST WOBEC COVID-19