Złota Słuchawka 2019

Po raz jedenasty rozstrzygnięto konkursy Złota Słuchawka i Telemarketer Roku, wyróżniając najlepszych w polskiej branży Contact Center. Uroczysta gala wręczenia nagród odbyła się 13 czerwca w Teatrze Kamienica, w Warszawie. Jury przyznało 6 nagród Złota Słuchawka, zaś tytuł Telemarketera Roku 2019 zdobyło 8 konsultantów. Pierwszą w historii nagrodę Najlepszy PraCCodawca otrzymało PZU, a Grand Prix Telemarketera Roku 2019 trafiło do Alior Banku. Organizatorem wydarzenia jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

Gala Złota Słuchawka i Telemarketer Roku to jedno z najważniejszych i największych spotkań branży contact center w Polsce. Na uroczystość przybyło ponad 300 zaproszonych gości z całej Polski. Ceremonię wręczenia nagród poprowadził Grzegorz Tomaszewski, wspólnie z Marcinem Sosnowskim (Przewodniczącym Jury konkursu Złota Słuchawka) i Adamem Plucińskim (Przewodniczącym Jury konkursu Telemarketer Roku 2019). To był niesamowity wieczór zwycięzców – najlepszych w contact center, którzy ze wzruszeniem odbierali nagrody. Ze sceny płynęło mnóstwo poruszających słów wdzięczności za wsparcie i zaangażowanie pracowników cc.

Jeden z finalistów konkursu Telemarketer Roku porównał branżę contact center do kiwi – na zewnątrz nie wygląda na atrakcyjną, ale w środku jest słodka i soczysta, bo pracują w niej wspaniali ludzie. SMB, organizujący konkursy pragnie docenić pracę ludzi, która na co dzień jest mało widoczna, ale bardzo ważna dla klientów i biznesu.

Po raz pierwszy wręczono Nagrodę Specjalną "Najlepszy PraCCodawca", będąca wyróżnieniem dla firmy spełniającej i wdrażającej najwyższe standardy zatrudniania pracowników w Contact Center. Nagrodę główną zdobyło PZU, a wyróżnienie otrzymała firma Polskie ePłatności.

Zwycięzcy konkursu Złota Słuchawka:

Kategoria Najlepszy Zespół konsultantów Contact Center

Złota Słuchawka: Zespół Quality Spiders, Bank Millennium S.A.

Wyróżnienie: Zespół ds. Obsługi Klienta, Euro Bank S.A.

Kategoria Najlepszy Zespół wspierający Contact Center

Złota Słuchawka: Zespół Ambasada Jakości, Bank Millennium S.A.

Wyróżnienie: Zespół Wsparcia Operacyjnego, PZU S.A.

Kategoria Najlepszy Team Leader

Złota Słuchawka: Arkadiusz Podgórzak, PZU S.A.

Kategoria Wewnętrzne doskonalenie organizacji cc

Złota Słuchawka: Simio Polska Sp. z o.o. za projekt Akademia liderów – pobudzanie aspiracji konsultantów na potrzeby rekrutacji wewnętrznej

Wyróżnienie: Euro Bank S.A. za projekt Akademia Talentów

Kategoria Doskonała komunikacja z klientami

Złota Słuchawka: Bank Millennium S.A. za projekt SłuchaMy,

Wyróżnienie: mBank S.A. za projekt Efekt WOW w komunikacja z klientami, w zdalnych kanałach, mBank S.A.

Kategoria Razem – projekty z wykorzystaniem outsourcing cc

Złota Słuchawka: PKO Bank Polski S.A. i KRUK S.A za projekt Outsourcing kluczem do sukcesu

Nagroda specjalna Najlepszy PraCCodawca

Nagroda główna: PZU S.A.

Wyróżnienie: Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie ePłatności S.A.

➡ ALBUM GALA ZŁOTA SŁUCHAWKA i TELEMARKETER ROKU 2019  ⬅


Rada Programowa

 

 Marzena Dobrzańska-Główczyk – Dyrektor ds. Serwisu Wierzytelności, Obszar Transakcji   Strategicznych i Relacji z   Klientami w Grupie Kapitałowej KRUK

 

 Rafał Dywan – Dyrektor Departamentu Bankowości Bezpośredniej w Banku Millennium

 

 

 Paweł Gąsiorowski – Prezes Zarządu Contact Center Banku Pekao S.A.

 

 

 Wojciech Glapa – Wiceprezes Zarządu Arteria S.A

 

 

 Michał Karzel – Dyrektor Zarządzający SUASOR Consulting

 

 

 Robert Wasiak – Dyrektor Działu Telesprzedaży  w WOLTERS KLUWER

 

 

 Agnieszka Wrońska – Dyrektor Centrum Obsługi Klienta Detalicznego w PKO BP

 

 

 Krzysztof Zając – Dyrektor Sprzedaży Telefonicznej  w Orange Polska S.A., Członek Zarządu ds.  Sprzedaży i Marketingu w Orange Energia


Jury Konkursu Złota Słuchawka

 

 Marcin Sosnowski – Przewodniczący Jury, Dyrektor Obszaru Contact Center w Polskiem Stowarzyszeniu Marketingu SMB

 

 Dorota CiejkaContact Center Banku Pekao SA

 

 

 Aneta Janik-Barciś – Prezes Zarządu, Macro-Work

 

 

  Anna Karwacka – Partner, Dyrektor Merytoryczny w firmie CCTRAINING Szkolenia & Doradztwo Sp. J. Trener

 

 

  Weronika Kubowicz – Kierownik Departamentu Contact Center w KRUK S.A.

 

 

 Sylwester Kućmierowski – Właściciel firmy szkoleniowo-doradczej Customer Care Management & Solutions

 

 Janusz Tomiczek – Niezależny ekspert


 

  Agnieszka Walter – Założyciel, STARHUNT EXECUTIVE SEARCH