Złota Słuchawka 2019 i Nagroda Najlepszy PraCCodawca

Złota Słuchawka to drugi, obok Telemarketera Roku, konkurs dla branży Contact Center, organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. W konkursie nagradzane są najlepsze projekty realizowane w CC, a także zespoły pracowników i najlepszy team leader. Przyznane zostaną także Nagrody Specjalne Najlepszy PraCCodawca dla dużych i małych Contact Center. Webinar dla zainteresowanych udziałem w konkursie odbędzie się już 4 marca. Zgłoszenia do Złotej Słuchawki i Najlepszego PraCCodawcy będą przyjmowane od 4 do 29 marca 2019.

Ogólnopolski konkurs Złota Słuchawka to wyjątkowe wydarzenie dla branży Contact Center, organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Celem konkursu jest promowanie najwyższych standardów zarządzania strukturami CC, poprzez identyfikację najlepiej zrealizowanych projektów, a także osób, które budują profesjonalizm branży. Udział w konkursie to doskonała możliwość promocji firmy wśród klientów, kontrahentów i pracowników, a także impuls do dalszego rozwoju.

O Złote Słuchawki mogą rywalizować wewnętrzne Contact Center (in-house cc), outsourcing CC oraz inne firmy, które prowadziły działania w ramach jednostek organizacyjnych typu Call/Contact Center.

W konkursie Złota Słuchawka jest sześć kategorii konkursowych:

Kategorie projektowe:

  1. Doskonała komunikacja z klientem – projekty z zakresu bezpośredniej komunikacji z klientami, gdzie jako główny kanał komunikacji używany jest telefon lub inne kanały zdalnej komunikacji (np. e-mail, chat, wideorozmowa, itp.);
  2. Wewnętrzne doskonalenie organizacji CC projekty związane z optymalizacją i doskonaleniem działania CC, w których celem jest poprawa skuteczności, efektowności i/lub jakości realizowanych procesów (np. zmniejszenie rotacji, systemy motywacyjne dla pracowników, optymalizacja kosztów funkcjonowania i innych procesów biznesowych)
  3. Razem – projekty z wykorzystaniem outsourcing CC projekty polegające na współpracy między usługowym CC a klientem zlecającym.

Kategorie osobowe:

  1. Najlepszy Team Leader Contact Center – manager liniowy w CC odpowiedzialny za zarządzanie zespołem konsultantów lub specjalistów realizujących zadania wspierające w CC
  2. Najlepszy Zespół konsultantów Contact Center – zespół konsultantów obsługujący klientów CC
  3. Najlepszy Zespół wspierający Contact Center – zespół konsultantów lub specjalistów realizujących zadania wspierające w CC

Aby wziąć udział w konkursie, należy pobrać dedykowany szablon prezentacji oraz opis zgłoszenia dla wybranej kategorii, uzupełnić i zgłosić w jednym z dwóch terminów:

  • I termin: 4 -22 marca 2019
  • II termin: 25-29 marca 2019 (uzupełniający)

Szablon oraz opis zgłoszenia są dostępne w zakładce WEŹ UDZIAŁ  .

Prezentacje zostaną ocenione przez Jury, w którym zasiadają przedstawiciele rynku CC, HR oraz firm technologicznych. Następnie w każdej kategorii zostaną wyłonione 3 nominacje do etapu finałowego, w którym uczestnicy będą prezentować zgłoszone przedsięwzięcia podczas obrad Jury w Warszawie. 

W konkursie Złota Słuchawka po raz pierwszy raz przyznane zostaną tytuły Najlepszy PraCCodawca, które będą wyróżnieniem dla organizacji CC spełniających i wdrażających najwyższe standardy zatrudniania pracowników w Contact Center.  Nagroda zostanie przyznana w dwóch kategoriach: małe Contact Center (nie więcej niż 100 stanowisk) i duże Contact Center (powyżej 100 stanowisk).

Firmy rywalizujące o tytuł Najlepszy PraCCodawca będą zobowiązane do przedstawienia działań, jakie stosują w zakresie zatrudniania, zarządzania i utrzymania pracowników CC w takich obszarach jak:

  • środowisko i warunki pracy,
  • model zatrudniania i wynagradzania,
  • model szkoleń i rozwoju,
  • model uprawnień i komunikacji wewnętrznej,
  • wpływ na otoczenie.

Aby zgłosić się do Nagrody Specjalnej Najlepszy PraCCodawca, należy pobrać szablon prezentacji oraz opis zgłoszenia (dokumenty dostępne na w zakładce WEŹ UDZIAŁ. wypełnić i przesłać w terminie 4-29 marca 2019. Szczegółowe informacje o warunkach udziału.

Podobnie jak w Złotej Słuchawce, trzy najwyższej ocenione zgłoszenia w każdej z kategorii zostają zakwalifikowane do kolejnego etapu. W finale przedstawiciele firm, w tym także konsultanci, będą prezentować zgłoszenia i odpowiadać na pytania Jurorów.

SMB zaprasza do udziału w Briefingu dla uczestników konkursu Złota Słuchawka, który odbędzie się w najbliższy poniedziałek, tj. 7 marca o godzinie 14:30. Aby wziąć udział w webinarze, należy wypełnić formularz rejestracyjny.

W Jury zasiadają eksperci rynku Conctact Center, a także przedstawiciele firm HR i technologicznych, które odrywają ważną rolę w firmach CC. Pracom Jury będzie przewodniczył Marcin Sosnowski, Dyrektor obszaru Contact Center w SMB.

Jurorzy konkursu Złota Słuchawka i Nagrody Specjalnej Najlepszy PraCCodawca:

  1. Przewodniczący Jury – Marcin Sosnowski (Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB),
  2. Dorota Ciejka (CBB Pekao S.A.)
  3. Sylwester Kućmierowski (Biuletyn Obsługi Klienta),
  4. Weronika Kubowicz (KRUK S.A.),
  5. Anna Karwacka (CCTraining),
  6. Aneta Janik-Barciś (Macro Work),
  7. Agnieszka Walter (Starhunt),
  8. Janusz Tomiczek.

Złote Słuchawki i Nagrody Najlepszy PraCCodawca zostaną wręczone podczas uroczystej Gali, która odbędzie się 13 czerwca w Warszawie. To jedno z największych i najważniejszych wydarzeń polskiej branży Contact Center – unikalna okazja do spotkania się z przedstawicielami firm CC, szkoleniowych, technologicznych, HR i ekspertów rynku. 

Dla firm zainteresowanych udziałem w konkursie Złota Słuchawka, SMB przygotowało specjalne plakaty promujące wydarzenie. Chęć otrzymania bezpłatnych materiałów promocyjnych należy zgłosić przez formularz.