Rusza 8. edycja konkursu Telemarketer Roku i Złota Słuchawka

Tegoroczna edycja  konkursu Telemarketer Roku będzie przebiegać pod hasłem „Telemarketer 3.0 – nowa, lepsza wersja najtrudniejszego zawodu świata.” Przyjmowanie zgłoszeń rozpoczyna się już 7 marca i potrwa do 8 kwietnia 2016.


logo www

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB już po raz ósmy organizuje konkurs Telemarketer Roku. Celem konkursu jest promocja zawodu konsultanta telefonicznego i zwiększenie prestiżu tej trudnej i niedocenianej pracy. Konkurs przeprowadzany jest w celu promocji działań realizowanych za pośrednictwem struktur typu call/contact center poprzez identyfikowaniei propagowanie dobrych praktyk rynkowych.

To  jedyne tego typu wydarzenie branży call/contact center. Z roku na rok, do udziału w nim zgłasza się co raz więcej firm. Po siedmiu edycjach konkursu liczba uczestników osiągnęła w sumie wynik 700 osób i 130 firm zgłaszających. SMB przewiduje, że w tym roku uda się pobić kolejny rekord liczby zgłoszeń.

Zgłoszenia są przyjmowane od 7 marca do 8 kwietnia na stronie konkursu w zakładce WEŹ UDZIAŁ. Co roku do konkursu zgłaszają się pracownicy call center zarówno dużych firm, takich jak banki, firmy ubezpieczeniowe czy telekomunikacyjne oraz mniejszych, dla których jakość pracy call/contact center jest niezwykle ważna. 

Nad merytoryczną stroną konkursu czuwa Rada Programowa, złożona z przedstawicieli największych polskich firm, związanych z branżą call/contact center. Wyboru Telemarketera Roku 2016 dokonuje Jury wyłonione przez Radę Programową, złożone z  trenerów-praktyków oraz ekspertów rynku call center.  W tym roku w Jury zasiądą przedstawiciele firm: Alior Bank, BBP Edukacja, Credit Agricole, ING Bank Śląski, BEST, Comarch, PLL LOT, Getin Noble Bank, SUASOR, Orange, Bank BPH, Centrum Bankowości Bezpośredniej, Circinus Training Center, DataContact, Idea Call Center, AXA, Bank PKO BP. Pełna lista składu Jury i Rady Programowej. Nagrodą w konkursie jest przyznanie tytułu oraz statuetki Telemarketera Roku 2016.

Równolegle z Telemarketerem Roku 2016 prowadzony jest konkurs Złota Słuchawka. Jego celem jest promocja najlepszych praktyk zarządzania działalnością call/contact center, najlepszych projektów realizowanych w tego typu strukturach oraz firm i osób budujących profesjonalizm tej branży.

W wyniku tego konkursu zostaną wyłonione najlepsze projekty w następujących takich kategoriach, jak: kampanie komunikacji z klientami, wewnętrzne projekty optymalizujące, współpraca usługowego call center z klientem zlecającym. Najlepszy projekt zostaje zakwalifikowany do konkursu organizowanego przez ECCCO (European Confederation of Call Center Organization), gdzie będzie rywalizował o nagrodę dla najlepszego projektu telemarketingowego w Europie.