Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB nawiązało współpracę z agencją PR – Publicity

W ramach umowy Publicity odpowiada za działania PR,  relacje z mediami oraz biuro prasowe organizowanych przez SMB konkursów – Telemarketer Roku 2016 oraz Złota Słuchawka.

Publicty logo

SMB pol eng średnie

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB po raz ósmy organizuje konkurs Telemarketer Roku. Są to jedyne tego typu wydarzenia branży Call i Contact Center. Celem konkursu Telemarketer Roku jest promocja zawodu konsultanta telefonicznego oraz całego sektora, propagowanie najlepszych praktyk rynkowych oraz podnoszenie standardów działania branży.

Jak dotąd, w ramach jednej kategorii konkursu Telemarketer Roku, była przyznawna Nagroda Specjalna "Złota Słuchawka". Od 2016 roku, nagroda ta będzie przyznawna z niezależnym konkursie Złota Słuchawka. Celem konkursu Złota Słuchawka jest promocja najlepszych praktyk zarządzania działalnością call i contact center, najlepszych projektów realizowanych w tego typu strukturach oraz firm i osób budujących profesjonalizm tej branży.