Nominowani do finału konkursu Złota Słuchawka i Nagrody Najlepszy PraCCodawca

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB ma zaszczyt ogłosić listę finalistów konkursu Złota Słuchawka 2019 i Nagrody Najlepszy PraCCodawca. Jury złożone z ekspertów rynku Contact Center i HR oceniło łącznie 27 zgłoszeń i przyznało nominacje. Finałowe obrady Jury i spotkania z nominowanymi rozpoczną się 7 maja i potrwają trzy dni. Uroczysta gala wręczenia nagród Złota Słuchawka i Najlepszy PraCCodawca odbędzie się 13 czerwca w Teatrze Kamienica w Warszawie.

Do konkursu Złota Słuchawka wpłynęło łącznie 27 zgłoszeń. Największą popularnością cieszyły się kategorie osobowe – Najlepszy Team Leader CC, do której aplikowało 6 kandydatów oraz Najlepszy Zespół Wspierający CC, do której zgłoszono 5 grup. W kategoriach projektowych najwięcej prac zgłoszono w kategorii Doskonała komunikacja z klientami. W konkurs Złota Słuchawka najbardziej zaangażowały się firmy z sektora finansowego.

W finałowym etapie konkursu Złota Słuchawka przedstawiciele firm, Team Leaderzy i Zespoły Contact Center będą prezentować zgłoszone projekty i odpowiadać na pytania Jurorów. Każdy prezentujący będzie miał do dyspozycji 15 minut. Finał konkursu odbywać się będzie od 7 do 9 maja w siedzibie SMB, w Warszawie.

Lista nominowanych do finału konkursu Złota Słuchawka:

Kategoria Doskonała komunikacja z klientami:

  1. Projekt Efekt WOW w komunikacji, z klientem w kanałach zdalnych zrealizowany przez mBank S.A.
  2. Projekt SłuchaMY zrealizowany przez Bank Millennium S.A.
  3. Projekt Senior OK w Orange Polska zrealizowany przez Orange Polska S.A.

Kategoria Wewnętrzne doskonalenie organizacji CC:

  1. Projekt Akademia liderów – pobudzanie aspiracji konsultantów na potrzeby rekrutacji wewnętrznej zrealizowany przez Simio Polska Sp. z o.o.
  2. Projekt Akademia Talentów zrealizowany przez Euro Bank S.A.
  3. Projekt SIT& CALL – uruchomienie call center w 8 dni zrealizowany przez Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.

Kategoria Razem – projekty z wykorzystaniem outsourcing CC:

  1. Projekt Nasze Wielkie Greckie wakacje zrealizowany przez Voice Contact Center Sp. z o.o.Grecos Holiday Sp. z o.o.
  2. Projekt Outsourcing kluczem do sukcesu zrealizowany przez PKO BP S.A. i KRUK S.A.

Kategoria Najlepszy Team Leader Contact Center:

  1. Paulina Biedulska, Orange Polska S.A.
  2. Krzysztof Pająk, Bank Millennium S.A.
  3. Arkadiusz Podgórzak, PZU S.A.

Kategoria Najlepszy Zespół konsultantów Contact Center:

  1. NoLimit Team – Zespół kontaktów sprzedażowych i utrzymaniowych, Bank Millennium S.A.
  2. Zespół ds. Obsługi Klienta, Euro Bank S.A.
  3. Quality Spiders, Bank Millennium S.A.

Kategoria Najlepszy Zespół wspierający Contact Center:

  1. Ambasada Jakości, Bank Millennium S.A.
  2. Zespół Planowania, Raportowania, Analiz; PZU S.A.
  3. Zespół Wsparcia Operacyjnego, PZU S.A.

Nominacje do finału Nagrody Specjalnej Najlepszy PraCCodawca:

  1. Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie ePłatności S.A.
  2. PZU S.A.
  3. mBank S.A.

W Jury konkursu Złota Słuchawka i Nagrody Specjalnej Najlepszy PraCCodawca zasiadają: Przewodniczący Jury – Marcin Sosnowski (Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB), Dorota Ciejka (CBB Pekao S.A), Sylwester Kućmierowski (Biuletyn Obsługi Klienta), Weronika Kubowicz (KRUK S.A.), Anna Karwacka (CCTraining), Aneta Janik-Barciś (Macro Work), Agnieszka Walter (Starhunt), Janusz Tomiczek.

Ogłoszenie wyników konkursu i wręczenie nagród Złota Słuchawka i Najlepszy PraCCodawca odbędą się podczas uroczystej gali już 13 czerwca 2019 w Teatrze Kamienica w Warszawie. To jedno z największych i najważniejszych wydarzeń polskiej branży Contact Center. Goście gali to przedstawiciele firm i ekspertów rynku CC, a także firm technologicznych, szkoleniowych i HR.