Najlepszy PraCCodawca
model działania w obszarze zatrudniania i zarządzania doświadczeniami pracowników w jednostkach contact center
- organizacje prowadzące swoje contact center wewnętrzne;
- firmy prowadzące usługową działalność contact center (uwaga: ocenie nie podlegają elementy poszczególnych projektów realizowanych na rzecz klientów zlecających, chyba, że stanowią one element działań ogólnych);
- organizacje zarządzające zespołami konsultantów, którzy realizują działania w ramach zasobów cc wynajętych od firm outsourcingowych.
Regulamin nagrody specjalnej – Najlepszy PraCCodawca 2021
Najlepszy program wspierający wizerunek pracy w cc
projekt obejmujący działania wspierające pozytywny wizerunek pracy w jednostkach contact center, skierowane do obecnych i/lub potencjalnych pracowników tych jednostek
Regulamin nagrody specjalnej – Najlepszy program wspierający wizerunek pracy
Najlepsza obsługa klienta w e-commerce
projekt z zakresu zdalnej obsługi i komunikacji z klientami sklepu internetowego lub sprzedaży internetowej
Regulamin nagrody specjalnej – Najlepsza obsługa e-commerce
Zarządzanie kryzysem i zmianą w CC w czasie pandemii
działania podjęte przez kierownictwo jednostki contact center po wprowadzeniu ograniczeń związanych z pandemią Covid-19 w zakresie utrzymania ciągłości działania jednostki oraz profesjonalnego zarządzania doświadczeniami pracowników w tym okresie
Regulamin nagrody specjalnej – Najlepsze zarządzanie kryzysem i zmianą w cc w czasie pandemii