Jury

Wszystkie poprawne formalnie zgłoszenia do konkursu zostaną ocenione przez Jury składające się z ekspertów branży cc oraz dziedzin pokrewnych.

Skład Jury konkursu Złota Słuchawka w roku 2018:

 

Marcin Sosnowski – Przewodniczący Jury, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB

Z branżą cc związany od roku 1999. W latach 2001-2012 w sektorze outsourcing cc, m.in. w spółkach grupy Call Center Poland, ContactPoint, a także w spółce dostarczającej systemy teleinformatyczne dla cc oraz w spółce szkoleniowej. Praktyk zarządzania strukturami zdalnej obsługi klienta. Od kilku lat związany z Polskim Stowarzyszeniem Marketingu SMB, które jako stowarzyszenie branżowe dba o rozwój polskiego rynku marketingu bezpośredniego, w tym sektora cc. Ekspert posiadający wiedzę nt. standardów zarządzania cc, również z rozwiniętych rynków zachodnich. W ramach różnorodnych projektów współpracuje z profesjonalistami z wiodących europejskich organizacji takich, jak FEDMA, ECCCO (European Confederation of Contact Centre Organisations), CCMA (UK). Zaangażowany w tworzenie rynkowych standardów, kodeksów dobrych praktyk oraz rozwiązań samoregulacyjnych branży marketingowej w Polsce.

 

Agnieszka Walter – ZAŁOŻYCIEL, STARHUNT EXECUTIVE SEARCH

Z branżą doradztwa personalnego oraz executive search związana jest od 13 lat, z tego ponad 10 lat na stanowiskach kierowniczych. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała u światowych liderów wśród firm doradztwa personalnego zarówno w Polsce jak i za granicą. Swoją karierę zawodową w branży zaczynała jako Konsultant dla Grafton Recruitment w Irlandii, a później  już jako Country General Manager pracowała dla CPL Jobs oraz Kelly Services w Polsce. W obydwu organizacjach odpowiadała za rozwój biznesu w regionie CEE specjalizując się w rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz rozwiązań outsourcingowych dla różnych sektorów rynku. Aktualnie jako założyciel prowadzi Star Hunt, firmę z branży Executive Search.

Absolwentka Muskingum College, USA, Universitat Passau, Niemcy oraz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.


Aleksandra Kozacka – Menedżer obszaru-Product Owner, Grupa PZU

Z branżą ubezpieczeń i contact center związana od 15 lat. Przez kilka lat była trenerem merytorycznym i jakościowym, od 10 lat pracuje na stanowiskach menedżerskich. Zarządzała zespołami i inicjatywami m.in. z obszarów likwidacji szkód, employer branding, komunikacji wewnętrznej, szkoleń. Prowadziła zespoły liczące od kilkunastu do kilkuset osób pracujących w strukturach rozproszonych. W contact center odpowiedzialna m.in. za wdrażanie nowych produktów i innowacyjnych usług. Stawia na rozwój osobisty – w 2016 roku ukończyła studia MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. W pracy poszukuje nowych wyzwań – obecnie na stanowisku Product Ownera w jednym z projektów realizowanych w Grupie PZU.
 

Aneta Janik-Barciś – Prezes Zarządu, Macro-Work

Założycielka, współwłaścicielka firmy i Prezes Zarządu Macro-Work  – Agencji Pracy Tymczasowej. Dzięki osobistym doświadczeniom zawodowym poznała pracę tymczasową „od podszewki”. Z branżą związana od 15 lat. Ekspert Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia, z którym tworzy ogólnopolską akcję #DzienZmian, która promuje legalne i bezpieczne zatrudnienie. Sama będąc zatrudniona przez agencję pracy jako pracownik hipermarketu, po 1,5 roku determinacji i ciężkiej pracy awansowała na stanowisko koordynatora, a następnie kierownika regionu.  Zdobyta wiedza i doświadczenie pozwoliły na założenie własnej agencji zatrudnienia. Dzięki takiemu rozwojowi kariery zawodowej, jest pełna empatii i wiary, że ciężką pracą można osiągnąć sukces. Szanuje i dba o swoich pracowników. Markę Macro-Work buduje z dużą dawką konsekwencji, otwartością na ludzi i chęcią rozwoju. Działa zgodnie z zasadą: do sukcesu nie ma windy, trzeba iść po schodach. Członkini British Polish Chamber of Commerce,  Business Centre Club, Klubu Kobiet Przedsiębiorczych oraz Stowarzyszenia „Piękna Twarz Biznesu”. Autorka licznych tekstów branżowych. Angażuje się w działalności charytatywną i wspiera młode osoby, chętnie dzieląc się wiedzą i doświadczeniem. Zaraża pozytywną i niewyczerpalną energią. Swoją postawą udowadnia, że praca tymczasowa jest pełnowartościową formą zatrudnienia doskonałą na start, jako rozpoczęcie kariery zawodowej, idealną do zdobycia nowych kwalifikacji i doświadczeń oraz ułatwiająca powrót na rynek pracy.

 

Anna Karwacka – Dyrektor Merytoryczny, CCTRAINING Szkolenia & Doradztwo

Trener, Wykładowca akademicki. Kierownik Projektów EFS, Konsultant ds. Zasobów Ludzkich, Koordynator Projektów Rekrutacyjnych i Szkoleniowych oraz Manager Projektów doradczych (CCTRAINIG, Call Center Poland S.A.) Doradza firmom branży customer service w planowaniu struktur organizacyjnych i doborze pracowników na kluczowe dla organizacji pozycje. Specjalista w dziedzinie oceny potencjału pracowniczego i diagnozowania poziomu kompetencji.

Specjalizuje się w doradztwie personalnym, szkoleniach – prowadzeniu coachingu i treningów z zakresu systemów zarządzania, systemów doboru, obsługi klienta; zarządzaniu projektami szkoleniowymi, pozyskiwaniu środków z Europejskiego Funduszu Społecznego i zarządzaniu projektami współfinansowanymi; Rekrutacji i selekcji – executive search, zarządzania rekrutacją masową; Wdrażaniu i pracy w Systemie Zarządzania przez Kompetencje.

Absolwentka Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz studiów doktoranckich w Szkole Głównej Handlowej. Zainteresowania naukowe: praca z zakresu Empowerment i Zarządzania Partycypacyjnego, autor artykułów naukowych z obszaru Rozwoju Zrównoważonego w Zarządzaniu i Trust Management.

 

Iwona Bogdanov – Dyrektor Zarządzający, Idea Call Center

Z rynkiem call center związana jest od prawie 20 lat. Doświadczenie w tej branży budowała w jednej z największych spółek contact center aktywnie biorąc udział w ekspansji tej spółki na rynku. Uczestniczyła w licznych projektach doradczych dla wielu branż, między innymi konsultując i wdrażając proces powstania spółki call center poza granicami Polski. Różnorodność podejmowanych wyzwań na poszczególnych szczeblach kariery pozwoliła jej zgromadzić unikalną wiedzę na temat wszystkich kluczowych obszarów zarządczych w branży call center. Od 6 lat zajmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego w Idea Call Center Sp. z o.o.

 

Martyna Kornaszewska-Nowak – Head of CRM, nextbike Polska

Ekspert w zakresie Customer Experience oraz tworzenia i rozwoju procesów oraz standardów obsługi Klienta. Przez wiele lat związana z Cyfrą+ oraz nc+. Uczestniczyła w wielu między departamentalnych projektach mających na celu podniesienie satysfakcji Klientów. Odpowiadała za Operacje oraz Customer Experience w Pionie Obsługi Klienta. Zajmowała się wypracowywaniem i wdrażaniem rozwiązań: wpływających na zadowolenie klientów z obsługi. Największe doświadczenie ma w obszarze zarządzania reklamacjami,  contact center oraz Customer Experience. Ukończyła Zarządzanie na Uniwersytecie Warszawskim, a także MBA we Francuskim Instytucie Zarządzania.W obszarze jej zainteresowań  są metodologia zarządzania oraz rozwój przywództwa.

Aleksander Kania – Dyrektor Regionalny, NICE Systems

Aleksander pełni funkcję dyrektora regionalnego w NICE Systems, odpowiada za Europę Środkową i Wschodnią. W swej pracy koncentruje się na wspieraniu dużych organizacji w transformacji cyfrowej i wykorzystaniu Robotyzacji procesów oraz Big Data tak by mogły świadomie zarządzać Doświadczeniem Klienta (CX). W swojej 19 letniej karierze w branży IT w firmach Oracle, EMC i NICE zajmował się różnymi aspektami informatyki w biznesie: bazami danych i infrastrukturą ich składowania, systemami finansowymi i budżetowymi, CRM, Business Intelligence oraz Interaction Management and Analytics. Aleksander jest absolwentem Harvard Business School i SGH.

 

Sylwester Kućmierowski – CEO, Customer Care Management & Solutions

Pracę magisterską obronił na Uniwersytecie Warszawskim, po czym odbył studia podyplomowe na Wydziale Handlu Zagranicznego SGPiS w zakresie „Marketing i Analiza Rynków”. W latach 2012-2013 uczestniczył w cyklu szkoleń na podstawie programu Harvard Business School w zakresie zarzadzania strategicznego. Jest zapraszany jako prelegent do udziału w konferencjach i seminariach branżowych, gdzie prezentuje doświadczenia nabyte w czasie swojej wieloletniej praktyki menedżerskiej. Do obszarów jego kompetencji menedżerskich szkoleniowych i doradczych należą: obsługa klienta, skuteczne pozyskiwanie informacji biznesowych, zarządzanie kluczowymi klientami, organizacja sprzedaży, zarządzanie sprzedażą i siecią dystrybucji, zarządzanie projektami, zarządzanie przez cele, zarządzanie przez problemy, budowanie zespołów pracowniczych oraz team building, marketing konsumencki, marketing bezpośredni, telemarketing i doradztwo oraz zarządzanie projektami budowy Call Center i Contact Center. W ostatnim okresie, w wyniku rozpowszechniania się świadomości biznesowej w nowoczesnych firmach, szczególnym powodzeniem cieszą się coachingi menedżerskie, na różnych poziomach zarzadzania. 

 

Przemysław Włodarczyk – Business Development Manager, Transcom Worldwide Poland

Od 2007 roku związany z branżą Contact Center. Absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu na wydziale Matematyki i Informatyki – specjalizacja z zakresu sztucznej inteligencji I inteligencji obliczeniowej. Podczas pracy w Transcom początkowo odpowiedzialny za tworzenie, optymalizaję oraz wdrażanie procesów. Tworzenie narzędzi oraz aplikacji pozwalających na optymalizację pracy zarówno konsultantów, jak i działów wsparcia. Wdrażanie rozwiązań korporacyjnych w polskich oddziałach Transcom. Od 2012 na stanowisku Business Development Manager. Podczas tego okresu pozyskał klientów m.in. branży finansowej, ubezpieczeniowej, motoryzacyjnej, e-commerce, wydawniczej oraz AGD. Wspierał strategię realizację projektów obcojęzycznych w polskich oddziałach Transcom (obecnie 14 języków) oraz tworzenie nowego oddziału Transcom w Białymstoku. Często podczas startu nowych projektów pełni funkcję Project Managera.