Laureaci konkursu Złota Słuchawka 2018

Zwycięzcy konkursu Złota Słuchawka już wybrani! Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB po raz kolejny przeprowadziło konkurs, w którym wybierane są najlepsze w Polsce projekty realizowane w obszarze call/contact center i zdalnej komunikacji z klientami. W tym roku poza dotychczasowymi kategoriami projektowymi wyróżniono także osoby w dwóch nowych kategoriach: Najlepszy Team Manager Contact Center oraz Najlepszy Zespół Contact Center. Jury przyznało pięć tytułów Złota Słuchawka 2018 oraz cztery wyróżnienia. Przyznano też nagrodę specjalną. Uroczyste wręczenie nagród odbyło się 24 maja w Teatrze Capitol, w Warszawie.

Gala wręczenia nagród w konkursach Telemarketer Roku i Złota Słuchawka to jedno najważniejszych i największe spotkanie branży contact center w Polsce. Na uroczystość przybyło ponad 250 gości z całej Polski. Gospodarzem wieczoru po raz drugi został Grzegorz Tomaszewski, który wyśmienicie zabawiał zgromadzoną publiczność. To był piękny wieczór zwycięzców – zarówno bohaterów branży pracujących na słuchawkach, jak i managerów reprezentujących firmy bedące liderami zdalnej komunikacji z klientami. Emocje laureatów doskonale pokazywały, jak ważną rolę odgrywa dla nich udział w konkursach. Oprócz statuetek i dyplomów zwycięzcy otrzymywali również profesjonalny sprzęt ufundowany przez firmy Kontel i Plantronics. Po wręczeniu nagród tradycyjnie odbył się koktajl, na którym uczestnicy gali bawili się do późnej nocy.

 

Zwycięzcy konkursu Złota Słuchawka:

 

Kategoria Razem – projekty z wykorzystaniem outsourcing cc

Nagroda główna: Voice Contact Center za projekt “Strefa Beauty w VCC”

Wyróżnienie: Delta Contact za projekt „Delta Contact + hapipożyczki = hapizadowolony klient”

 

Kategoria Doskonała komunikacja z klientami

Nagroda główna: PZU za projekt „Preobsługa szkód”

Wyróżnienie: mBank za projekt „Rozmawiaj z klientem, jak z dobrym znajomym”

 

Kategoria Wewnętrzne doskonalenie organizacji cc

Nagroda główna: Euro Bank za projekt „Telematrix”

Wyróżnienie: Bank Millennium za projekt „Jesteś MILLE widziany :)”

 

Kategoria Najlepszy Zespół Contact Center

Nagroda główna: Zespół Assistance, PZU

Wyróżnienia: Zespół Social Media mBanku, mBank

 

Kategoria Najlepszy Manager Contact Center

Nagroda główna: Anna Łabęta, Euro Bank

 

Nagroda specjalna:

Simio Polska