Nominowani do nagrody w konkursie Złota Słuchawka

Zakończyły się prace w drugim etapie oceny zgłoszeń w konkursie Złota Słuchawka. Zgłoszenia w pięciu kategoriach zostały ocenione przez ekspertów stanowiących Jury konkursu, którzy wytypowali nominowanych do najważniejszej nagrody w branży zdalnej obsługi klienta.

W finałowym etapie konkursu przedstawcie firm zgłaszajacych projekty, Team Managerów oraz Zespoły Contact Center będą mieli możliwość zaprezentowania nominowanych do nagrody, a Jurorzy będą mieli okazję zadać pytania dotyczące zgłoszeń. Finałowy etap wyboru zwycięzców odbędzie się 8 maja (dla kategorii Najlepszy Team Manager Contact Center oraz Najlepszy zespół Contact Center) oraz 11 maja (dla kategorii "projektowych") w Warszawie.

Nominacje do nagrody w konkursie Złota Słuchawka w edycji 2018

w kategorii Doskonała komunikacja z klientami:

  • Projekt Preobsługa szkód realizowany przez Centrum Zdalnej Obsługi Klienta PZU
  • Projekt Rozmawiaj z klientem, jak z dobrym znajomym realizowany przez mBank

w kategorii Wewnętrzne doskonalenie organizacji cc:

  • Projekt Zarządzanie rekrutacją metodami sprzedaży realizowany przez Simio Polska
  • Projekt Jesteś MILLE widziany 🙂 realizowany przez Bank Millennium
  • Projekt Telematrix realizowany przez Euro Bank

w kategorii Razem – projekty z wykorzystaniem outsourcing cc:

  • Projekt Strefa Beauty w VCC realizowany przez Voice Contact Center
  • Projekt Delta Contact + hapipożyczki = hapizadowolony klient​ realizowany przez Delta Contact

w kategorii Najlepszy Team Manager Contact Center:

  • Piotr Hajkowicz Simio Polska
  • Anna Łabęta z Euro Bank
  • Grzegorz Gawin Bank Millenium
  • Oskar Bieńkowski z Euro Bank

w kategorii Najlepszy Zespół Contact Center:

  • Zespół Assistance PZU
  • Zespół Social Media mBanku z mBank
  • Zespół ds. Jakości i Szkoleń z Euro Bank

 

Ogłoszenie zwycięzców konkursów Złota Słuchawka i Telemarketer Roku w edycji 2018 nastąpi podczas uroczystej Gali, która odbędzie się 24 maja w Warszawie, w Teatrze Capitol. Gala to wyjątkowe i absolutnie największe wydarzenie branżowe w kraju. W tym roku Galę poprzedzi dodatkowo unikalne spotkanie branżowe, w trakcie którego liderzy branży, także z zagranicy podzielą się informacjami o aktualnych trendach i najlepszych rynkowych praktykach. Udział w konferencji i gali to doskonała okazja do spotkania przedstawicieli branży i zaproszonych gości, m.in. ekspertów branży cc, przedstawicieli firm biorących udział w konkursach, firm szkoleniowych i technologicznych, mediów, a także przedstawicieli innych sektorów powiązanych z branżą zdalnej obsługi klienta. Uczestnicy spotkania mogą w kuluarach nawiązywać relacje biznesowe lub po prostu spędzić ten czas w miłej atmosferze.