Rada Programowa

Maciej Wielkopolan – Wiceprezes Zarządu Saski Business Consulting, Przewodniczący Rady Programowej

W latach 2010-2016 Prezes Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, a w latach 2008-2010 członek zarządu i szef grupy telemarketingowej. Jeden z pomysłodawców konkursu Telemarketer Roku. Twórca i współzałożyciel Saski Business Consulting. Założyciel, współwłaściciel i wieloletni Prezes Zarządu Teleperformance Polska, krajowego oddziału największej na świecie firmy outsourcingu Contact Center. Zrealizował kilkaset projektów, zarówno o charakterze międzynarodowym, jak i lokalnym. Pełnił funkcję Dyrektora Zarządzającego jednej ze spółek grupy Canal+ Polska. Ukończył Politechnikę Wrocławską i Ecole de Commerce et de Management w Paryżu. Z zamiłowania historyk (doktorant Ecole Pratique des Hautes Etudes w Paryżu), z pasji miłośnik francuskich win.

Rafał Dywan – Dyrektor Departamentu Bankowości Bezpośredniej w Banku Millennium

Doświadczony manager specjalizujący się w sprzedaży i obsłudze klienta kanałami zdalnymi (telefon, internet, mail, chat, social media, korespondencja tradycyjna). Twórca wielu innowacyjnych projektów pozwalających na podwyższenie wskaźnika satysfakcji klienta, obniżenie kosztów, podwyższenie sprzedaży czy migracji klientów pomiędzy kanałami obsługi w Grupie PZU. Współtwórca jednego z największych wielojęzycznych działów obsługi klienta i sprzedaży działających na rynku polskim. Jako CEO osiągnął najwyższy wynik finansowy firmy lidera outsourcingu usług Contact Center w Polsce. Obecnie kieruje bankowością bezpośrednią w Banku Millennium SA. Z pasją uprawia wiele dyscyplin sportu i jest fanem FC Barcelony do której szkółki uczęszcza jego synek Kamil.

Wojciech Glapa – Wiceprezes Zarządu Arteria

Od 2009 odpowiada z ramienia Zarządu Arteria S.A. za całość działalności contact center Grupy Arteria. Aktualnie zarządza działalnością prawie zespołu usług Contact Center funkcjonującego w strukturach Arteria S.A. i trzech spółek zależnych Grupy Arteria – obejmującego łącznie 9 lokalizacji na terenie kraju, 2100 stanowisk i ponad 3 tys. pracowników. W 2003 wdrożył i uruchomił największy w kraju projekt outsourcingu obsługi klientów dla jednego z czołowych graczy w branży elektroenergetyki. Projekt realizowany jest nieprzerwanie do dnia dzisiejszego. W latach 2005 -2010 rozwijał nowe usługi w segmencie multimedialnej obsługi klientów dołączając do portfolio klientów czołowych partnerów z branży gazownictwa, elektroenergetyki, telekomunikacji, ubezpieczeń, telewizji kablowych, rynku wydawniczego i szeregu innych.

Janusz Jankowiak – CEO Arvato Polska

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Executive MBA. Po studiach pracował jako Dyrektor Ekonomiczny w branży przemysłowej. Z koncernem Bertelsmann związany od 1996 roku, początkowo, jako Dyrektor Ekonomiczny / Z-ca Dyrektora Generalnego. W 2003 roku objął stanowisko Dyrektora Generalnego Arvato Polska i rozpoczął dynamiczny rozwój firmy. Od tego czasu arvato zyskało 14 nowych lokalizacji BPO w Poznaniu, Szczecinie, Warszawie, Koninie, Krakowie, Katowicach, Strykowie i Płocku. Poszerzona została oferta wyspecjalizowanych i profesjonalnych usług outsourcingowych, m.in. w zakresie IT, SCM, CRM oraz FS.

Agnieszka Wrońska – Dyrektor Centrum Obsługi Klienta Detalicznego w PKO BP

Od 16 lat w stałym, udanym związku z branżą call/contact center, początkowo w Inteligo, Bankgeselschaft Berlin Polska SA, następnie w PKO Banku Polskim. Od 6 lat dyrektor Centrum Obsługi Klienta Detalicznego w PKO BP SA, konsultant, coach, trener, manager. Aktualnie odpowiedzialna za obszar serwisów i sprzedaży CC, obsługę portfelową w ramach Wirtualnego Oddziału, obsługę reklamacji i zadania z zakresu monitoringu bezpieczeństwa i premonitoringu finansowego. Specjalizuje się w zagadnieniach dotyczących optymalizacji i standaryzacji procesów, zarządzania zespołem oraz w tematyce profesjonalnej obsługi Klienta, w tym również reklamacyjnego.

Krzysztof Zając – Dyrektor Zarządzania Siecią Sprzedaży Telefonicznej w Orange Polska

Absolwent Politechniki Warszawskiej od lat związany ze sprzedażą. Swoją karierę zawodową rozpoczął 14 lat temu w PTK Centertel. Wieloletnie doświadczenie w telesprzedaży stawia go niewątpliwie w gronie ekspertów w dziedzinie rozwoju sprzedaży telefonicznej. Lider transformacji, posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu wielu kluczowych dla Sprzedaży Orange Polska zmian organizacyjnych oraz modeli biznesowych szczególnie w obszarze telesprzedaży. Strateg i Praktyk w jednym, który model Lidershipu i partnerskie relacje ze swoim zespołem stawia jako jedną z najważniejszych wartości w zakresie skutecznego zarządzania sprzedażą i pracy z ludźmi. Ekspert rynku call i contact center, od lat współpracuje z największymi Partnerami z istotnym udziałem w rynku CC w Polsce. Pasjonat zmiany, nieustannie poszukuje coraz efektywniejszych sposobów pozyskania Klienta i maksymalizacji wartości sprzedaży w ruchu przychodzącym, wychodzącym, online, biorąc pod uwagę dynamicznie zmieniające się otoczenie.

Urszula Zarańska-Skarżyńska – Dyrektor ds. Wdrożeń Kampanii Telemarketingowych w MetLife

Ekspertka rynku contact center w zakresie zarządzania wieloaspektowymi projektami, tworzenia strategii rozwoju i optymalizacji w obszarze wsparcia sprzedaży i obsługi klienta. Doświadczenie zdobywała w branżach call center, ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej, FMCG i IT, co pozwoliło jej na zbudowanie szerokiej ekspertyzy. Dwukrotna Przewodnicząca jury konkursu Telemarketer Roku i członkini Rady Programowej konkursu. Prelegentka konferencji dedykowanych branży contact center i autorka artykułów z zakresu optymalizacji procesów obsługi klienta i sprzedaży. Wyniki jej pracy zostały docenione wieloma referencjami, podziękowaniami i nagrodami branżowymi.