Jury

Przewodniczący Jury: Michał Karzel – Dyrektor Zarządzający SUASOR Consulting

Menadżer, konsultant, coach. Doświadczenie menadżerskie i branżowe budował jako m.in.: szef telefonicznego kanału sprzedaży w Microsoft Polska; szef regionalnego oddziału Arvato services;dyrektor zarządzający Contact Center TPI; członek zarządu i dyrektor operacyjny Call Center Poland. Wdraża i promuje model zarządzania zewnętrznego. Zarządza zespołami rozproszonych CC (telepraca). Ma duże kompetencje w zarządzaniu zespołami oraz biznesami CC, prowadzeniu projektów inwestycyjnych (technologicznych) i budowaniu strategii rozwoju organizacji CC. Specjalizuje się w podnoszenie efektywności i jakości zespołów, zarządzaniu zespołami rozproszonymi, pomiarach i budowaniu strategii raportowania biznesowego i operacyjnego, standaryzacji procesów w call center, uruchamianiu nowych jednostek CC.

Grzegorz Bonder – Prezes Zarządu, General Manager w agencji Unique One

Prezes Zarządu, General Manager w agencji Unique One, należącej obecnie do grupy Unique, bardzo wysoko ocenianej w badaniach branżowych pisma „Media i Marketing Polska”. Prekursor wielu innowacyjnych rozwiązań w branży loteryjnej w tym odczytywania danych z  paragonów w czasie rzeczywistym. Organizator największych loterii na polskim rynku w tym Narodowej Loterii Paragonowej dla Ministerstwa Finansów oraz Loteriady. Absolwent Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Prelegent na marketingowych konferencjach branżowych. Ekspert z dziedziny prawa loteryjnego. Po pracy rozwija pasję do motorsportu – ma na swoim koncie tytuł mistrza polski w rajdach samochodowych (puchar PZM 2005). 

Krzysztof Kowalczyk – Współwłaściciel K2 Dystrybucje

Swoje doświadczenie budował podczas wieloletniej pracy i współpracy w zakresie sprzedaży bezpośredniej. Wszystkie jego przedsięwzięcia charakteryzował dynamiczny rozwój całych projektów jak i jednostek biorących w nich udział. Wykreował spośród sprzedawców wielu Kierowników i Liderów sprzedaży. Na swoim koncie posiada wiele sukcesów, nagród i dyplomów. Otrzymuje wyróżnienia m.in. za: ilość pozyskanych oraz zlojalizowanych klientów w segmencie SOHO i HOME, jakość i wysoki poziom przeprowadzanych rozmów, stabilność w sferze bardzo małej rotacji pracowników, elastyczność i dopasowanie do potrzeb Partnerów, szybkość wdrażania nowych projektów oraz zmian w trakcie ich trwania.

Sylwester Kućmierowski – CEO Customer Care Management & Solutions

Pracę magisterską obronił na Uniwersytecie Warszawskim, po czym odbył studia podyplomowe na Wydziale Handlu Zagranicznego SGPiS w zakresie „Marketing i Analiza Rynków”. W latach 2012-2013 uczestniczył w cyklu szkoleń na podstawie programu Harvard Business School w zakresie zarzadzania strategicznego. Jest zapraszany jako prelegent do udziału w konferencjach i seminariach branżowych, gdzie prezentuje doświadczenia nabyte w czasie swojej wieloletniej praktyki menedżerskiej. Do obszarów jego kompetencji menedżerskich szkoleniowych i doradczych należą: obsługa klienta, skuteczne pozyskiwanie informacji biznesowych, zarządzanie kluczowymi klientami, organizacja sprzedaży, zarządzanie sprzedażą i siecią dystrybucji, zarządzanie projektami, zarządzanie przez cele, zarządzanie przez problemy, budowanie zespołów pracowniczych oraz team building, marketing konsumencki, marketing bezpośredni, telemarketing i doradztwo oraz zarządzanie projektami budowy Call Center i Contact Center. W ostatnim okresie, w wyniku rozpowszechniania się świadomości biznesowej w nowoczesnych firmach, szczególnym powodzeniem cieszą się coachingi menedżerskie, na różnych poziomach zarzadzania. 

Anna Szawro – Dyrektor ds. Operacyjnych, Contact Center Grupy PZU 

Od 16 lat związana z branżą Contact Center. Posiada szerokie doświadczenie w zarządzaniu projektami telemarketingowymi. Przez 8 lat pracowała dla call centers outsourcingowych, gdzie prowadziła projekty dla firm z branży finansowej, telekomunikacyjnej, wydawniczej, dla firm badawczych oraz rozgłośni radiowych. Od 2007 roku związana z PZU, gdzie odpowiada operacyjnie za pracę ok 2000 konsultantów. Z wykształcenia pedagog, wiedzę tą wykorzystuje do budowania strategii motywacyjnych i komunikacyjnych. Odpowiada, między innymi, za bieżące zarządzanie operacyjne contact center, jakość i innowacyjne rozwiązania w obszarze obsługi klienta a także za budowanie wewnętrznej kultury organizacyjnej. 

Robert Wasiak – Dyrekektor Działu Telesprzedaży w Wolters Kluwer

Z branżą call center związany od 2002 roku. Od 2010 Dyrektor Działu Telesprzedaży w wydawnictwie dla profesjonalistów Wolters Kluwer, gdzie zbudował od postaw wewnętrzne call center. Obecnie odpowiedzialny także za wprowadzanie najlepszych praktyk telesprzedaży w całej światowej korporacji Wolters Kluwer.  Zdobyta wiedza biznesowa pozwoliła mu na zbudowanie od podstaw wewnętrznych call centers dla różnych branż. Jest praktykiem w optymalizowaniu współistnienia insourcingu i outsourcingu w telesprzedaży i obsłudze klienta. Zdobyte doświadczenie procentowało w udanym wprowadzeniu biznesowej zamiany outsourcingu usług telemarketingowych na outsourcing usług teleinformatycznych w prowadzonym dziale telesprzedaży.Zwolennik relacyjnego podejścia do klienta i profilowanego doboru kandydatów do stanowisk w call center, co wpływa na wzrost prestiżu zawodu telemarketera i efektywności kanału.

Przemysław Włodarczyk – Business Development Manager w Transcom Worldwide Poland

Od 2007 roku związany z branżą Contact Center. Absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu na wydziale Matematyki i Informatyki – specjalizacja z zakresu sztucznej inteligencji I inteligencji obliczeniowej. Podczas pracy w Transcom początkowo odpowiedzialny za tworzenie, optymalizaję oraz wdrażanie procesów. Tworzenie narzędzi oraz aplikacji pozwalających na optymalizację pracy zarówno konsultantów, jak i działów wsparcia. Wdrażanie rozwiązań korporacyjnych w polskich oddziałach Transcom. Od 2012 na stanowisku Business Development Manager. Podczas tego okresu pozyskał klientów m.in. branży finansowej, ubezpieczeniowej, motoryzacyjnej, e-commerce, wydawniczej oraz AGD. Wspierał strategię realizację projektów obcojęzycznych w polskich oddziałach Transcom (obecnie 14 języków) oraz tworzenie nowego oddziału Transcom w Białymstoku. Często podczas startu nowych projektów pełni funkcję Project Managera.